Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Fuso Canter E-CELL: Παρουσίαση του ελαφρού φορτηγού με μηδενικούς ρύπους

Το Fuso Canter E-CELL παρουσίασε το πρώτο και μοναδικό ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό του Daimler Group με μπαταρία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης στο δρόμο για ελαφρά φορτηγά μηδενικών ρύπων.


Με αυτονομία περίπου 120 km, το σχεδόν αθόρυβο, μηδενικών ρύπων Canter E-CELL είναι ιδανικό για υπηρεσίες διανομών πόλης ή για εφαρμογές σε ευαίσθητες πράσινες ζώνες. Το Canter E-CELL γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του στα τέλη Σεπτεμβρίου στο Σαλόνι Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (ΙΑΑ) στο Ανόβερο.
Canter E-CELL: το επόμενο βήμα εξέλιξης μετά το Canter Eco-Hybrid

Με το μοναδικό ηλεκτροκίνητο Canter E-CELL μπαταρίας, η Fuso κάνει το επόμενο λογικό βήμα στο δρόμο για μετακινήσεις μηδενικών ρύπων στα προάστια και σε άλλες περιβαλλοντικά ευαίσθητες περιοχές στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας "Shaping Future Transportation" (Διαμορφώνοντας τις Μελλοντικές Μεταφορές): το Canter E-CELL αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα προόδου μετά την επιτυχημένη παρουσίαση του Fuso Canter Eco-Hybrid.

Σχεδόν 1000 αυτοκίνητα Canter Eco-Hybrid κυκλοφορούν τώρα στους δρόμους της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας, του Χονγκ Κονγκ και της Ιρλανδίας. Επίσης στο Λονδίνο συμμετέχουν σε μία δοκιμή μεγάλης κλίμακας.
Η καθαρότερη τεχνολογία κίνησης για κάθε είδους εφαρμογή

Το Canter E-CELL υπογραμμίζει τη στρατηγική της Fuso να προσφέρει στους πελάτες της την καθαρότερη και πιο αποδοτική - στη χρήση πόρων - τεχνολογία κίνησης σε όλους τους τομείς εφαρμογής. Σαν αποτέλεσμα, σε όλες τις εκδόσεις βάρους, κινητήρων και ιπποδύναμης του Ευρωπαϊκού μοντέλου με κινητήρα diesel, το σημερινό Canter υπερβαίνει τα όρια του αυστηρότερου σήμερα μη υποχρεωτικού επιπέδου εκπομπών EEV (EEV = Enhanced Environmentally friendly Vehicle). Ανάλογα με το συνολικό πεδίο εφαρμογής, το Canter Eco-Hybrid με diesel-ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει οικονομία καυσίμου μεταξύ 10 και 15%. Κατά την εκκίνηση με τον πετρελαιοκινητήρα στο ρελαντί να παρέχει ισχύ στα περιφερειακά εξαρτήματα, το Canter E-CELL μπορεί να απαλλάξει πλήρως από άλλα καθήκοντα τον κινητήρα καύσης.
Υπερσύγχρονες, υψηλής χωρητικότητες μπαταρίες λιθίου

Η Fuso παρουσιάζει ένα μοναδικό Canter E-CELL με τη μορφή ενός Canter 3S13 με στενή καμπίνα S-cab, μικτό βάρος 3.5 t και μεταξόνιο 2950 mm. Οι μπαταρίες τοποθετούνται στο πλαίσιο. Βασισμένες στην τεχνολογία ιόντων λιθίου, αντιπροσωπεύτουν την πιο σύγχρονη εξέλιξη και συγκριτικά με τις συμβατικές μπαταρίες είναι εξαιρετικά ισχυρές και σημαντικά ελαφρύτερες. Οι μπαταρίες του Fuso Canter E-CELL έχουν χωρητικότητα 40 kWh, αρκετή για αυτονομία περίπου 120 km. Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ την ημερήσια χιλιομετρική κάλυψη που διανύουν τα οχήματα διανομών και μεταφορών.

Ακόμα και μετά από πλήρη αποφόρτισή τους, οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν σε έξι ώρες περίπου με σύνδεση σε μία πρίζα 380 V του δικτύου ηλεκτρισμού. Πολλές εταιρίες ήδη έχουν έτοιμες τις κατάλληλες παροχές ηλεκτρικής ενέργειας ή εναλλακτικά μπορούν να τοποθετηθούν από παρόχους ενέργειας με τη μορφή σταθμών φόρτισης.

Ισχυρός ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 70 kW και υψηλή ροπή

Οι υπεύθυνοι εξέλιξης τοποθέτησαν τον ηλεκτροκινητήρα ανάμεσα στις μπαταρίες και τον πίσω κινητήριο άξονα που εφοδιάζεται με διπλούς τροχούς. Αυτός παράγει μέγιστη ισχύ 70 kW και μέγιστη ροπή 300 Nm. Επειδή η μέγιστη ροπή ενός ηλεκτροκινητήρα είναι διαθέσιμη από τη στιγμή της εκκίνησης το Canter E-CELL εγγυημένα θα προσφέρει τις κατάλληλες επιδόσεις σε όλες τις συνθήκες.
Προκειμένου να διασφαλίζεται η βέλτιστη δυνατή αυτονομία, η τελική ταχύτητα του Canter E-CELL περιορίζεται στα 80 km/h - ένα επίπεδο συνηθισμένο για φορτητά. Με δεδομένο το γεγονός ότι δεν υπάρχουν συμβατικά εξαρτήματα κίνησης, το ωφέλιμο φορτίο του Canter E-CELL είναι μόνο 200 kg περίπου μικρότερο από την έκδοση με συμβατικό σύστημα κίνησης.

Η Fuso θα παρουσιάσει το Canter E-CELL στο Σαλόνι Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (IAA) με τη μορφή ενός σασί με καμπίνα σε απόχρωση "natural white", που παραπέμπει στην περιβαλλοντικά συμβατή και αποδοτική τεχνολογία κίνησης του αυτοκινήτου. Το μέλλον του Canter E-CELL είναι πολλά υποσχόμενο: αυτή τη στιγμή συζητείται η περαιτέρω χρήση του αυτοκινήτου ως μέλους ενός καινοτόμου στόλου οχημάτων, για την επόμενη χρονιά.
kerdos.gr