Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Επίδειξη δύναμης και τεχνολογίας από την Volkswagen στο Παρίσι

Αν και τα κλασικά οικογενειακά αυτοκίνητα δεν είναι πλέον η πρώτη προτεραιότητα των Ευρωπαίων, η VW δεν δίστασε να επενδύσει μεγάλα κεφάλαια για να δημιουργήσει ένα από τα καλύτερα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας.

Η έβδομη γενιά του VW Passat αποκαλύφθηκε στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού και καθιέρωσε νέα στάνταρ στους τομείς της ποιότητας και της ασφάλειας.

Και σε αυτό το μοντέλο της VW, η σχεδιαστική μελέτη δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις. Ουσιαστικά έγινε μια προσαρμογή στις νέες σχεδιαστικές κατευθύνσεις που έχει υιοθετήσει η μάρκα. Το αποτέλεσμα είναι καλό αλλά θα θέλαμε περισσότερα μοντέρνα στοιχεία. Η σημαντικότερη αλλαγή στις διαστάσεις αφορά το μήκος που αυξήθηκε κατά 4 χιλ.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν και οι παρεμβάσεις στον εσωτερικό χώρο. Η γνωστή συνταγή διατηρήθηκε και το ποσό που αναλογούσε στο σαλόνι χρησιμοποιήθηκε για να γίνει ακόμη καλύτερο το σαλόνι. Ουσιαστικά έχουν αλλάξει ή αναβαθμίσει όλα τα υλικά κατασκευής.

Τα πλαστικά είναι πρώτης ποιότητας και δεν δέχονται κριτική. Οι χρωματικοί συνδυασμοί όμως θα μπορούσαν να είναι πιο μοντέρνοι. Το χρώμιο κάνει εντονότερη την παρουσία του και προσδίδει πόντους στην τελική αξιολόγηση. Αξίζει να τονίσουμε την προσπάθεια που έγινε στον τομέα των καθισμάτων. Είναι νέες κατασκευές υψηλών προδιαγραφών και παραπέμπουν σε ακριβότερα αυτοκίνητα. Διαθέτουν σύστημα για μασάζ και έχουν τη δυνατότητα να ψύχουν το σώμα του επιβάτη. Καθίσαμε στα νέα καθίσματα και διαπιστώσαμε ότι είναι από τις καλύτερες κατασκευές. Ακόμη ένα θετικό στοιχείο είναι η αίσθηση πολυτέλειας που αποπνέει το σαλόνι.

«Θέλουμε ο οδηγός και οι επιβάτες να απολαμβάνουν τη διαδρομή με το νέο VW Passat και να νιώθουν ότι βρίσκονται σε ένα άνετο και ασφαλές περιβάλλον», μας είπε ανώτατο στέλεχος της μάρκας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Οπως μας εξήγησαν, το πιο σημαντικό νέο σύστημα ασφαλείας είναι το Automatic Distance Control, που φρενάρει το αυτοκίνητο (με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα) αν ανιχνευθεί πεζός στο μπροστινό μέρος. Επίσης, έχει ακόμη μία νέα λειτουργία, επιταχύνει το αυτοκίνητο αν διαγνωσθεί κίνδυνος σύγκρουσης στο πίσω μέρος. Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου γίνονται η ανίχνευση της σύγκρουσης και ο ταυτόχρονος έλεγχος της κίνησης στο μπροστινό μέρος πριν ενεργοποιηθεί το γκάζι του αυτοκινήτου. Επίσης, στο μενού περιλαμβάνονται ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS (από το Golf GTI), νέο ESP με δυνατότητα ασφαλέστερης ρυμούλκησης τρέιλερ.

Στην Ελλάδα το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον κινητήρα 1.400 κ.εκ. TSI, 122 ίπποι, κατανάλωση 5,8 λίτρα/100 χλμ., εκπομπές CO2 138 γρ./χλμ. Αλλες επιλογές 1.800 κ.εκ. TSI, 160 ίπποι, 2.000 κ.εκ. TSI, 210 ίπποι και V6 3.600 κ.εκ., 300 ίπποι.

Οι πωλήσεις ξεκινούν στο τέλος της χρονιάς.
enet.gr