Πριν ακριβώς 1 χρόνο, εξαιτίας του πυρηνικού ατυχήματος στη Φουκουσίμα της Ιαπωνίας, η Γερμανία είχε άμεσα αποφασίσει να κλείσει 8 πυρηνικούς αντιδραστήρες ταυτόχρονα.
Αυτό όμως είχε τη συνέπεια να διαταραχτούν τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας. Τον Οκτώβριο του 2011, σε μια περιοχή 120 χιλιόμετρα βόρεια του Βερολίνου, η Enertrag AG έθεσε σε λειτουργία ένα πρωτοποριακό εργοστάσιο που θα παρήγαγε αιολική ενέργεια και θα τη μετέτρεπε σε υδρογόνο, σε συνεργασία με άλλες 3 εταιρίες, που ήταν η Deutsche Bahn, η Vattenfall, και η Total. Οι επενδύσεις τους έχουν τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης η οποία θέλει οι χώρες της να λαμβάνουν πάνω από το 30% της ηλεκτρικής τους ενέργειας από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μέχρι το 2020, και πάνω από 75% μέχρι το 2050.
Επίσης το υδρογόνο και το μεθάνιο μπορούν να ελαττώσουν την εξάρτηση της Γερμανίας από τη Ρωσία σε φυσικό αέριο. Πρέπει να ξεκαθαριστεί όμως ότι η Γερμανία θα χρειαστεί επένδυση η οποία υπολογίζεται γύρω στα 850 εκατομμύρια ευρώ για τη δημιουργία μιας αγοράς υδρογόνου ικανής για να δώσει το πράσινο φώς στις επιχειρήσεις και στους επενδυτές. Η Τοyota και η Daimler είναι δύο από τις εταιρείες αυτοκινήτων που σχεδιάζουν να αρχίσουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα που θα κινούνται με υδρογόνο από το 2015 και μετά, ενώ η διάσημη εταιρία σιδηροδρόμων, Deutsche Bahn, δείχνει και αυτή επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για τη κατασκευή τρένων που θα κινούνται με υδρογόνο.
ecotimes.gr
.::TechNews... the e-magazine::.
Γίνε μέλος στο Facebook Group του TechNews ή ακολούθησε το TechNews στο Twitter για άμεση ενημέρωση!!!