H 918 Spyder συνεχίζει τη σειρά των σούπερ σπορ αυτοκινήτων στην ιστορία της Porsche, αυτών που είχαν να επιδείξουν τεχνολογικά επιτεύγματα, προκάλεσαν συναισθήματα αλλά και εξέλιξη, έχοντας χαρακτηριστεί τα απόλυτα σπορ αυτοκίνητα της δεκαετίας τους: είναι η Car-rera GTS, η πρώτη Porsche Turbo, η 959, η 911 GT1, η Carrera GT.
Το μέλλον αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά.
Η Porsche 918 Spyder βρίσκεται σταθερά στο δρόμο της εξέλιξης της ως το σούπερ σπορ αυτοκίνητο του αύριο, καθώς έχει ήδη διανυθεί περισσότερο από το μισό απαιτούμενο χρονικό διάστημα για την κατασκευή της.
Δεδομένου ότι πρόκειται για ένα υβριδικό όχημα με ηλεκτροκίνηση, είναι αναμενόμενο να συνδυάζει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης υψηλών επιδόσεων με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες, προκειμένου να προσφέρει επιδόσεις που ξεπερνούν κάθε φαντασία. Τα καλύτερα χαρακτηριστικά και των δύο τεχνολογιών εξασφαλίζουν στην 918 τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου με ιπποδύναμη που ξεπερνά τους 770 ίππους. Η ιπποδύναμη αυτή συνδυάζεται με μια κατανάλωση καυσίμου η οποία κυμαίνεται περίπου στα τρία λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, κατανάλωση χαμηλότερη από εκείνη των περισσότερων σύγχρονων αυτοκινήτων τύπου κόμπακτ. Επιπλέον, η Porsche καινοτομεί για άλλη μία φορά, με εντυπωσιακές τεχνολογικές λύσεις όπως το αμάξωμα από ανθρακονήματα (CFRP), τα πλήρως προσαρμοζόμενα αεροδυναμικά στοιχεία, το προσαρμοζόμενο σύστημα διεύθυνσης του πίσω άξονα και το σύστημα εξαγωγής με τις απολήξεις της εξάτμισης τοποθετημένες ψηλά. Στο πλαίσιο των καινοτομιών αυτών, η 918 Spyder μάς δίνει έμπρακτα μια πρώτη ιδέα για τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει στο μέλλον η τεχνολογία Porsche Intelligent Performance (Έξυπνες Επιδόσεις Porsche).
Στην καρδιά της φιλοσοφίας της 918 Spyder βρίσκεται η διανομή της ισχύος πρόωσης από τρεις μονάδες ισχύος, η συνεργασία των οποίων ελέγχεται από ένα έξυπνο σύστημα διαχείρισης που χρησιμοποιεί πέντε προεπιλεγόμενα προγράμματα λειτουργίας. Αυτή η στρατηγική λειτουργίας αποτελεί βασικό πλεονέκτημα της 918 Spyder. Λαμβάνει υπ' όψιν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις διαφορετικές απαιτήσεις που προκύπτουν ανάμεσα στην οδήγηση που εστιάζει στην αποδοτικότητα και στην οδήγηση με μέγιστες επιδόσεις. Προκειμένου να αξιοποιηθούν οι διαφορετικές αυτές προσεγγίσεις στο μέγιστο βαθμό, οι υπεύθυνοι εξέλιξης της Porsche ρύθμισαν συνολικά πέντε προγράμματα λειτουργίας, τα οποία ενεργοποιούνται από ένα "διακόπτη χαρτογράφησης" στο τιμόνι, όπως ακριβώς στα αγωνιστικά σπορ αυτοκίνητα.
Για γρήγορους γύρους: πρόγραμμα λειτουργίας "Race Hybrid"
Το "Race Hybrid" είναι το πρόγραμμα λειτουργίας για τις υψηλότερες δυνατές επιδόσεις και για ιδιαίτερα σπορ οδήγησης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιείται κυρίως υπό υψηλό φορτίο, φορτίζοντας παράλληλα την μπαταρία όταν ο οδηγός δεν αξιοποιεί τη μέγιστη απόδοση. Οι ηλεκτροκινητήρες παρέχουν πρόσθετη υποστήριξη όταν χρειάζεται, ενισχύοντας τη λειτουργία όταν ο οδηγός απαιτεί ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Χρησιμοποιούνται δε έως το μέγιστο όριο απόδοσης ισχύος, προκειμένου να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές επιδόσεις στην αγωνιστική πίστα. Σε αυτό το πρόγραμμα λειτουργίας, η φόρτιση της μπαταρίας δεν διατηρείται σταθερή, αλλά κυμαίνεται σε ολόκληρο το φάσμα της φόρτισης. Σε αντίθεση με το πρόγραμμα λειτουργίας "Sport Hybrid", οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν για ένα μικρό χρονικό διάστημα στα μέγιστα όρια απόδοσης ισχύος, εξασφαλίζοντας έτσι καλύτερη πλήρωση. Αυτή η αυξημένη απόδοση εξισορροπείται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος φορτίζει την μπαταρία με μεγαλύτερη ισχύ..::TechNews... the e-magazine::.
Γίνε μέλος στο Facebook Group του TechNews ή ακολούθησε το TechNews στο Twitter για άμεση ενημέρωση!!!