Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

VW: Ο νέος Σκαραβαίος κατακτά (και) τους άνδρες

Η νέα έκδοση του δίπορτου Σκαραβαίου σχεδιάστηκε με περισσότερες γωνίες και έμφαση στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους άνδρες αγοραστές. Και αυτό γιατί η Volkswagen, που έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ μέχρι το 2018, δεν θέλει να χάσει τους μισούς δυνητικούς πελάτες της για ένα τόσο σημαντικό μοντέλο.


Ο παλιός «Σκαραβαίος» ήταν ένα όχημα με ευρεία απήχηση: Σχεδιαστικά μοναδικό και αναγνωρίσιμο, οικονομικά προσιτό και αποδεδειγμένα ανθεκτικό στις κακουχίες, αλλά και στον χρόνο. Ο διάδοχός του, όμως, που πρωτοπαρουσιάστηκε στα διεθνή σαλόνια αυτοκινήτου το 1998, δεν γνώρισε αντίστοιχη επιτυχία. Και αυτό γιατί είχε ένα σαφές μειονέκτημα: ήταν ένα όμορφο σχεδιαστικά αυτοκίνητο που απωθούσε, όμως, τον ανδρικό πληθυσμό. Αυτός ήταν και ο λόγος που η σχεδιαστική ομάδα της Volkswagen βάλθηκε, ανασχεδιάζοντας το θρυλικό μοντέλο, να ξανακερδίσει τις καρδιές των ανδρών. Και φαίνεται πως το κατάφερε.


Η νέα έκδοση του δίπορτου Σκαραβαίου σχεδιάστηκε με περισσότερες γωνίες και έμφαση στο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους άνδρες αγοραστές. Και αυτό γιατί η Volkswagen, που έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις ΗΠΑ μέχρι το 2018, δεν θέλει να χάσει τους μισούς δυνητικούς πελάτες της για ένα τόσο σημαντικό μοντέλο.


«Οι γυναίκες δεν έχουν πρόβλημα να οδηγούν αρρενωπά αυτοκίνητα, όμως δεν νομίζω ότι ισχύει το αντίστροφο», αναφέρει χαρακτηριστικά η Τζέσικα Κάλντγουελ, αναλύτρια της Edmunds.com.


Και οι προσπάθειες της εταιρείας φαίνεται πως αποδίδουν. Από την ώρα που βγήκε στις αντιπροσωπείες η νέα έκδοση, τον Σεπτέμβριο, το 43% των αγοραστών του συγκεκριμένου μοντέλου στις ΗΠΑ είναι άνδρες, από 29% που ήταν πριν από ένα έτος, σύμφωνα με την ίδια τη VW.


«Ενας από τους στόχους, προφανώς, ήταν να προσελκύσουμε μια πιο ισορροπημένη ομάδα αγοραστών», δήλωσε τον προηγούμενο μήνα ο Τιμ Μαχόνι, επικεφαλής προϊόντων και μάρκετινγκ της VW στις ΗΠΑ, σύμφωνα με το Bloomberg, επιβεβαιώνοντας ότι ο στόχος αυτός φαίνεται να επιτυγχάνεται.


Στόχος της VW είναι να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις της, συμπεριλαμβανομένης της Audi, σε 1 εκατ. οχήματα στις ΗΠΑ μέχρι το 2018 από περίπου 444.200 οχήματα πέρυσι. Ο στόχος αυτός είναι ιδιαίτερα σημαντικός για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει να ξεπεράσει την General Motors σε επίπεδο πωλήσεων διεθνώς.


.::TechNews... the e-magazine::.
Γίνε μέλος στο Facebook Group του TechNews ή ακολούθησε το TechNews στο Twitter για άμεση ενημέρωση!!!