Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Υδρογονοκίνητο Opel στο νέο Berlin Brandenburg Airport

Στην 3 Ιουνίου θα λειτουργήσει το νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου, Berlin Brandenburg Airport, το οποίο θα αντικαταστήσει τα παλιά αεροδρόμια Tegel και Schonefeld. Δεν θα είναι απλά υπερσύγχρονο σε τεχνολογία και ιδιαίτερα φιλικό προς το περιβάλλον. Μία απόδειξη αποτελεί η προμήθεια ενός υδρογονοκίνητου Opel, που θα συνεχίσει εκεί τη μαρκά πορεία των πειραματικών δοκιμών του.


Η Opel λοιπόν, επεκτείνει τη δοκιμή οχημάτων κυψελών καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες. Πρόσφατα, ο αντιπρόεδρος Κυβερνητικών Σχέσεων της Opel, Volker Hoff, παρέδωσε ένα HydroGen4 στη Berlin Airports. «Το υδρογονοκίνητο όχημα μηδενικών ρύπων αναμένεται να προσφέρει πολύτιμα ευρήματα σε σχέση με την καταλληλότητα της φουτουριστικής τεχνολογίας του στην καθημερινότητα στο πλαίσιο του προγράμματος της Clean Energy Partnership», σχολίασε ο Hoff. «Η BER είναι ιδανικός εταίρος έχοντας τον πρώτο στον κόσμο σταθμό αερίου ουδέτερο ως προς τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ο σταθμός αερίου Total παρέχει πράσινο υδρογόνο που παράγεται μέσω αιολικής ενέργειας από την Enertrag. Τόσο η Total όσο και η Enertrag είναι εταίροι στη δοκιμή μας σε πραγματικές συνθήκες. Υπογράφοντας τη συνεργασία με τη BER κλείνουμε τον κύκλο της βιώσιμης μετακίνησης». Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες με οχήματα κυψελών καυσίμου Opel έχουν ξεκινήσει από το 2008.


Ο Dr Manfred A. Kortgen, γενικός διευθυντής της BBI, της εταιρίας που ελέγχει τα αεροδρόμια του Βερολίνου, δηλώνει ότι η ενεργειακή απόδοση και βιωσιμότητα είναι οι περιβαλλοντικοί στόχοι της Berlin Airports. «Στοχεύουμε να κάνουμε το νέο Berlin Brandenburg Airport το πιο σύγχρονο αεροδρόμιο της Ευρώπης με ηγετικό ρόλο στην προστασία του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων. Ασφαλώς το ίδιο ισχύει και για τη χρήση εναλλακτικών συστημάτων κίνησης για το στόλο οχημάτων του αεροδρομίου. Η συνεργασία μας με την Opel και η μακροχρόνια δοκιμή του υδρογονοκίνητου HydroGen4 μας προσφέρει μία θαυμάσια ευκαιρία να δοκιμάσουμε αυτή τη σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία για καθημερινή χρήση στο αεροδρόμιο», ανέφερε χαρακτηριστικά.


Εκτός από την BER μία ομάδα εταιριών μεταξύ των οποίων οι: ADAC, Allianz, Axel Springer AG/Bild, Coca-Cola, Hilton, Linde, Pace, Schindler, Veolia και NH Hotel Friedrichstrasse έχουν δοκιμάσει το υδρογόνο ως μελλοντική και καθαρή μορφή καυσίμου σε συνδυασμό με το Opel HydroGen4. Επίσης, δημόσια ιδρύματα όπως η Διεύθυνση Βερολίνου του κρατιδίου της Έσσης συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Το CEP είναι ένα εγχείρημα υπό την αιγίδα του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών, Δημοσίων Έργων και Αστικής Ανάπτυξης στο οποίο δοκιμάζεται η χρηστικότητα του υδρογόνου ως καυσίμου στην καθημερινότητα. Αποτελεί δε, το μεγαλύτερο αναπτυξιακό πρόγραμμα του είδους στην Ευρώπη.


Το Opel HydroGen4 είναι το τελευταίο επίτευγμα στην έρευνα της Opel και της General Motors για τα συστήματα κίνησης με κυψέλες καυσίμου. Η συστοιχία κυψελών καυσίμου αποτελείται από 440 κυψέλες συνδεδεμένες εν σειρά που παράγουν την ηλεκτρική ισχύ για τη λειτουργία του σύγχρονου ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας ισχύος 100hp έχει επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 12 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Τρία ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης από συνθετικό υλικό από ανθρακονήματα χωράνε μέχρι 4,2 κιλά υδρογόνου. Η ποσότητα αυτή προσφέρει αυτονομία μέχρι 320 χλμ. Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο διαρκεί μόνο 3 λεπτά χάρη στην πίεση των 700 bar. Καταλήγοντας, η Opel ήταν από τους κύριους συντελεστές στην εξέλιξη αυτής της τεχνολογίας.


sport-fm.gr


.::TechNews... the e-magazine::.
Γίνε μέλος στο Facebook Group του TechNews ή ακολούθησε το TechNews στο Twitter για άμεση ενημέρωση!!!